zaterdag 23 augustus 2014

burcht gebouwd...

Ik heb vandaag nog een burcht gebouwd... voor de munt.
Want ja, het is een woekerbeestje en ik moet hem toch voor zijn vooraleer m'n pas geplante munt (die nog aan het recupereren is van z'n ontworteling bij z'n vorig baasje, maar hij zal het wel redden, het is nen taaie :-) )
Ik had op een ander stuk van de tuin een grote buis zien pronken bovenop een bergje zand! Die wordt het!
Maar het is wel een hoge buis, dus dat wordt diep graven... en dat lukte niet echt zo goed, dus plan B kwam in aantocht. Ik heb zo diep gegraven als ik kon en de rest dat nog uitstak, heb ik bekleed met stenen die ik ergens anders nog uit de grond had gehaald. Voila, heb ik direct wat stenen kunnen recupereren, want we hebben er nog veel, in alle geuren en kleuren!
Dus nu lijkt de munt wel in een versterkte burcht te staan :-) geen ontsnappen meer aan!
Zoals je ziet, "this one is not going anywhere!"
Het was eigenlijk dus gewoon een kwestie van slim te zijn en me niet te moe te maken :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten